söndag 16 oktober 2011

Hukdarling.


jag lever, har bara jobbat som en tok denna veckan. Jobbade hos min favoritkille igår, så himla fint. sen är det MLG denna helgen, så jag har bara kollat starcraft. jag älskar starcraft. vet inte hur jag överlevde utan det innan. Huk spelar så bra att jag nästan börjar lipa hahahaha. helt serri. han är så jävla jävla bra. vann precis mot marineking! dör. om han vinner nästa match är han i final!!! han är ialla fall garanterad topp tre. så sjukt. han ju spelat så kasst nu under sommaren, men nu är han fan tillbaka, bättre än någonsin. älskar och dör. förlåt, ska sluta tjata, men jag ääääälskar huk. nu ska jag fortsätta titta på starcraft eller kanske tvätta håret. huk ska inte spela än på ett tag. puss.

1 kommentar:

michaela sa...

hahahhaah älskar dig så himla mycket <3<3<3<3