onsdag 26 oktober 2011

älskar.


Åh idag har varit mysigaste dagen. Imorse hittade vi ännu fler söta lägenheter som vi sökte. det kommer upp nya typ hela tiden, så vi borde få en ganska snart. hoppas ialla fall. jonatan är också pepp på att flytta nu och det äger. vid ett gick vi ut på stan med mål att hitta ett par skor till mig. men ja, det är fan omöjligt. jag hatar verkligen att köpa skor. det är så tråkigt och det finns aldrig några fina och när jag väl hittar ett par fina så är dom alltid superdyra. hatar. hittade inga ialla fall, men ska kolla i göteborg också. lär hitta ett par där, särskillt om jag har skoexperten michaela med mig. Åh nu är det bara fyra dagar tills vi är i göteborg. Jonatan åker nog redan imorgon eftersom han måste göra högskoleprovet på lördag. men jag måste jobba både lördag och söndag. himla segt, men vi ska ju stanna himla länge. kommer vara så himla skönt. har inte varit ledig mer än två dagar i rad typ på tre månader. ska bli skönt med en hel vecka. ialla fall så gick vi runt på stan superlänge och jag har världens bästa pojkvän som inte tycker det är skittrist att shoppa. han bara hittade tusen olika klänningar som han tyckte jag skulle prova och haha, helt söt. köpte ialla fall en present till min mamma och grytvantar och lite sånt. hittade inget annat fint, men det gör inget. ska shoppa i göteborg istället. Det var värsta mysiga julstämningen i stan på något sätt. asmysigt. när vi blev lite trötta köpte vi goda sushin och sen var vi peppa igen. gick runt i miljoner affärer och sen köpte vi godaste chokladmjölken och åt mozzarellasticks på Max. köpte lille hårfärgen också. så ska snart färga håret lite. nu är vi hemma och jag är så trött. men det har varit en så himla bra dag verkligen. min pojkvän är bäst och jag är så himla glad att jag har honom och att han står ut med mina knäppa saker. allt känns verkligen så himla bra just nu och jag är så glad. framtiden kommer bli så jävla fin och jag är så peppad. har kollat lite jobb i göteborg och det finns massor med assistentjobb, så lär inte bli några problem. jag har ju massor av erfarenhet. nu ska jag färga mitt hår lite och vänta på att mica ska diska klart så vi kan smida framtidsplaner på msn och åh. livet äger. puss.

1 kommentar:

michaela sa...

hela det här inlägget ägde. så himla fin dag det låter som ni haft. och bäst med en pojkvänn som engagerar sig i ens klänningsshoppande!!! när du kommer så ska vi lätt hitta ett par skor till dig. hoppas det är fint höstväder då, det är så mysigt. så kan vi gå runt i våra små baskrar och ba mysa. LÄNGTAR <3