lördag 29 oktober 2011

laxarihuvudet.

Hej blogglaxar. Igår åkte jonatan till göteborg och jag åkte hem till mamma. Åt ostbollar, drack cola light, planterade blommor på mormors grav, sprang ärenden, åt biskvier, badade och sånt. det var gos. sov där också, för jag orkade inte åka hem. åkte till jobbet himla tidigt imorse och ja, det var som vanligt typ. nu håller jag på och tvätta. vi har inte tvättat på typ en månad, dör. men nu har vi massor av rena kläder. ska packa sen och sova himla tidigt. är så jävla trött och mår superkasst. lovar att jag kommer bli sjuk i göteborg. Imorgon ska jag ialla fall jobba 10-14 och sen går mitt tåg 15.20. så himla pepp även om jag mår lite kasst. borde egentligen städa rummet också eftersom det ser ut som fan, men jag orkar nog inte. det får gå ändå. blä. hahahah tråkigaste blogginlägget ever, men ja jag är rätt tråkig idag. vet inte hur mycket blogg det blir i göteborg men ni kanske står ut ändå. ska ialla fall ha med datorn och massor med kläder, så måste faktiskt packa i en väska (!!!mica och belle!!!!, ingen plastpåse). nu har ialla fall mitt illamående nästan gått över, men har fortfarande ont i huvudet. anton och tove firar 1 år idag så lär bli party här hela natten. Bitter_tjej_89. nu ska jag försöka komma på vad jag måste ha med mig. puss finisar.

2 kommentarer:

michaela sa...

bäst med väska!!!!!!!!! fattar inte hur man reser utan en väska alltså. jag kan inte gå utanför huset utan en väska känner mig NAKEN annars. men du bara reser till en annan stad med en PÅSE??!?!?! hahahaha så himla kul. jag åt med en biskvi idag, en jättestor. fast den var inte så god :( SKYNDA DIG HIT NU göteborg klarar sig inte mycket längre utan dig :(( <333

belle sa...

hahahah allstå du & dina PALATSPÅSAR. så himla krejsi.ha det så himla gjt i göteborgen nu & se till att träffa mig när du är tillbaka HALLÅ ELLER. & JA var ju tvungen att skaffa mig en kompis till när du ba håller på å jobbar å jobbar å reser å gosar med din pojkvän å blabla. men hon är snäll. du kommer gill ahenne. pratar om dig & michaela typ hela tiden. haha. lolololol. <3