lördag 30 juli 2011

blommor som du växer bara på brinnande fartyg.


bara fick feber sådär sjukt random på bussen hem från jobbet igår. Fikade lite med tito innan kroppen gav upp helt och jag var tvungen att åka hem. hemma hade jag sedan världens jobbigaste feberkväll. miljoner grader och jag bara dog i sängen. Jonte tog hand om mig, klappade på mig och sånt fint. så himla bra. hade världens vidrigaste natt och sov skitkasst. drömde att en från its always sunny frågade om jag ville bli hennes hora och att jag bara behövde ligga med en aidssjuk i veckan. superknäppt. frös ihjäl och svettades sönder i flera timmar. fick ligga på jontes bröst medan han klappade på mig. usch så himla jobbigt allt var. Sov enda till halv 3 idag. det var himla skönt. idag har jag mått bättre. har fortfarande feber, men det känns inte alls som igår. idag har vi typ bara gosat i sängen och sådär. kopplade in projektorn och såg film i vardagsrummet också. gjorde gooodaste bakpotatisen med tonfiskröra. nog det godaste jag ätit på hela året. åh. vi är så himla bra på att laga mat. har försökt installera spore hela dagen också, men det funkar inte och jag orkar inte riktigt. nu lyssnar jag på bob hund och borde sova. godnatt.

1 kommentar:

michaela sa...

men usch nej usch. lilla sjukis :( KRYA. fast hahahahaha stördaste feberdrömmen alltså. dör. du är så gullig. vill också ta hand om dig när du är sjuk!!! SAKNAR <3