söndag 24 juli 2011

festlördag.


ahahaha igår var verkligen den bästa kvällen. hade så himla roligt och mina vänner är så himla fina. jag och oskar blev verkligen helt karate haha. bäst! spydde och däckade vid typ två och idag vaknade jag upp med världens bästa insikt. jag vill inte ens ha det längre. så är det och det känns bra att inse det nu. jag har gått vidare även om det är jobbigt vissa dagar. det känns ialla fall bra. Idag kommer nog mitt kel hem igen. kommer bli bästa. han har varit borta i typ en vecka nu, börjar tröttna på att sova ensam. idag tänker jag bara ligga i sängen hela dagen. så himla skönt. ska städa lite i rummet också, men det går fort. Ska jobba lite imorgon och sen är jag ledig tills på torsdag. ska nog leka med oskar och sara på tisdag. hatar att oskar bor så långt iväg nu, för han är så himla fin. En från min och oskars parallellklass på gymnasiet var på festen igår hahaha. dog verkligen. leopard och jeans liksom?!?!?! inte okej. hahaha sjukt roligt ialla fall. alla brats bara hatade oss. Men vi spelade bd och var nöjda. hade bästa förfesten hos belle innan också, med vattenpipa och sånt gos. åh såna små finisar alltså. nu ska jag ladda ner djungelboken. puss.

1 kommentar:

belle sa...

...........................bruden i leopardjeansen............ 'HALLÅ HALLÅ DU HALLÅ URSÄKTA DEN STOLEN ÄR FAKTISKT UPPTAGEN' hahahah å. finaste kvällen. SÖRJER IHJÄL EFTER MIN SJAL DOCK.