lördag 16 juli 2011

morgonilskan.

Missade bussen till jobbet med ca en sekund. blir så arg. så nu sitter jag här och väntar på nästa. ÅH ilskan alltså! hatar när busschafförer ser att man springer och ändå inte stannar. vad är grejen med det? hans buss var dessutom helt jävla tom. KISS. ska ialla fall jobba på mitt favoritställe idag! det kommer bli bästa. vädret är rätt fint idag och ja jag är ganska så nöjd. jonte sitter bredvid mig och spelar Lol som vanligt. rätt fint med morgonsällskap ändå. ikväll tänker jag dricka massor med vin hihihihi. bäst. har skrivit in mina jobbtider nu i min nya kalender hahaha. bäst. den nya facebookchatten är förövrigt helt värdelös! är det bara jag eller fattar man ingenting av den? så himla dumt. åh. nu ska jag slå lite på jonte. puss.

1 kommentar:

michaela sa...

hahah lilla arga tjejen! hatar också sånt! han var ju garanterat tidig för att han inte hade stannat på nån annan hållplats innan heller. så himla dålig stil!! vill se din nya kalender också, BILD?? puss finis <3