måndag 25 juli 2011

maaaat.

hahaha idag har varit sjukaste ätardagen. har ätit så GALET mycket verkligen. är helt galet mätt nu. fattar inte hur all denna mat får plats i mig. hahahaha. orkar inte. Ska strax sova, för jag ska jobba imorgon. Imorgon ska vi nog se harry potter med! känner redan lipen alltså. åh så sorgligt och bra det kommer bli. Har sett på Alice i underlandet och Black swan ikväll. så HIMLA bra filmer verkligen. Mitt kel kommer inte hem förän imorgon, så måste sova ensam inatt med. så himla dumt. men jaja, jag överlever en sista natt. nu ska jag dö i matkoma. puss.

1 kommentar:

belle sa...

agghasdhsd ska du se dödisarna idag?????? är så avis dör hatar alla som får pengar idag jag får inte mina förrän på onsdag åååhåhåhåh. &. vi ses då va? ska ligga instängd i mitt rum till dess hade jag tänkt. inte finnas riktigt. inte förrän på onsdag. eller okej måste gå till affären idag & köpa två paket nudlar. så jag överlever till dess hahahah. å. men ja. VILLE BA KOMMA FRAM TILL SES VI PÅ ONSDA'???????? JA???? så kan vi lipa om dödisarna. hoppas det är fint väder. jag blir så ledsen av allt regn