torsdag 7 juli 2011

inte så mycket sjukis.

nu mår jag lite bättre. det svider fortfarande men jag kissar inte var femte minut längre. sjukt bull alltså. men nu har jag frikort på sjukhuset ialla fall. det är najs. har fått massor med jobb och börjar på lördag. så himla fett! ska jobba både som personlig assistent och ledsagare. idag var min sista dag på dagis. det var lite deppigt eftersom marita inte ens var där. men jag pratade med henne i telefon och lite sånt ialla fall. slutade röka igår förresten! kan inte röka när jag ska jobba och sånt. speciellt inte när jag jobbar mest med barn. dessutom har jag inte råd och min kropp orkar inte. är så galet röksugen nu dock. inte okej. men ja, jag klarar mig.
är hemma hos mamma nu lite, men ska snart åka till malmö igen. väntar bara på att min jävla sockärring ska ringa. hatar att det är så svårt att få tag i henne. blä. har massor med jobb nästa vecka, så måste handla lite åt mamma och sånt nu. kommer inte vara här alls lika ofta längre. ikväll ska vi på popquiz och det blir nog himla bästa som vanligt. förlåt för att min blogg är så himla värdelös just nu, men jag har inte tid att skriva. Jonte har beställt en datorsladd till min laptop i malmö, så när den kommer blir jag förhoppningvis mer aktiv här. bli inte arga på mig.
nu måste jag springa till affären och sådär.
puss och gos.

2 kommentarer:

michaela sa...

jaaa, bli frisk lilla tjejen! och shit vad bra med massa jobb! hoppas det går bra fast det gör det garanterat för du är ju bäst. håller med om att man inte gärna vill röka när man jobbar med barn. jag röker ju lite ibland men inte de dagar då jag jobbar i alla fall. hade så himla mycket velat vara med er på popquiz! första gången jag var hos elias gick vi ju på popquiz med er hihi. fast världens sämsta pop var det ju då. inte okej! alltså shit, det känns verkligen inte som det gått typ ett år sen dess nej.

pusspusspuss och hoppas vi kan ses i sommar! om inte du har råd att komma hit kan nog jag åka till skåne! fast kanske nån gång i augusti i så fall. <3

michaela sa...

ja visst är dom!! köpte dom på belle shoes i nordstan. vet inte om den finns nån annanstans, den är ganska liten. och i vanliga fall jättedyr men nu var det lagerrensning så alla skor i hela butiken kostade 100 kr! hihi ja jag ska ge en liten recension! kommer bli bästa. pusspusspuss <3