fredag 22 juli 2011

fnissochlax.

nä, nu borde jag skärpa mig med bloggen. de senaste dagarna har jag haft fullt upp. jobbade i onsdags, det var sådär. är inte aspeppad på att fortsätta jobba där faktiskt. det känns konstigt. men får se, ska vara där på måndag med och om det inte funkar då så bangar jag. Igår var jag på psyk och pratade om min dos på medicinen och så. ska antagligen höja den lite till, eftersom effekten börjar avta på kvällen. det är bra. efter psyk gick jag hem till mamma och hjälpte henne lite med random saker. åkte hem till malmö och spelade hela kvällen med anton. Köpte god billig mat och kände mig lite bra. är så himla aspank eftersom arbetsförmedlingen fuckade med min närvarolapp. så jag får inte mina pengar förän den 3e typ. men ja, det löser sig. idag ska jag hem till Kim och Ellen för att rensa klart det sista i deras källare. Idag är första dagen på typ tre veckor som jag vaknar helt utvilad. så himla skönt. imorgon ska jag på lille festen hos min högstadiebästis med Belle och Oskar. det kommer nog bli hur kul som helst. är peppad som tusan ialla fall. det var längesen jag var på hemmafest. Ska försöka träffa niklas någongång i helgen också, men jag är så fullbokad. jobbar igen på måndag och sen är jag ledig till torsdag. det är najs. ska försöka hitta någon slags tvättid idag med. mina kläder börjar bli himla äckliga. nä men alltså, livet är väl ganska så bra just nu. Förutom att han som brukar ligga i min säng inte är här. Men han kommer nog tillbaka efter helgen och då tänker jag kela som tusan.
nu ska jag äta frukost och titta på family guy. pusse.

1 kommentar:

michaela sa...

saknar dig så mycket. synd att vi inte verkar hinna ses i sommar