fredag 22 juli 2011

TVÄTTEEEN

idag har jag varit och rensat bland mina saker. Hittade tusen fina kläder som jag helt glömt bort. så himla finast. åh. har tvättat i fyra timmar nu. är så himla trött. men nu har jag tusen rena kläder. kommer typ inte behöva tvätta på tre månader eller något. orkar inte göra något alls ikväll tror jag. sparar mig till imorgon. Helt galet med det där terrordådet i Norge btw. är himla glad att alla mina vänner som jobbade där innan har flyttat hem igen. Men det är himla hemskt verkligen. norge är ju det snällaste landet ever typ.
funderar på om jag ska orka färga håret ikväll eller inte. borde göra. får se. måste ialla fall ner och hämta den sista tvätten snart. rena handdukar <3 bästa verkligen. åh. har lagt in alla mina kläder i ett skåp också. så himla duktig.
hahahaha fy vad detta inlägget bara handlade om mina kläder. inte okej.
nu ska jag dö lite.
godnatt.

Inga kommentarer: