fredag 15 juli 2011

regndagen hihih

idag har varit sötaste lille regndagen. belle skrev på facebook att hon skulle vara i malmö idag, så jag slängde på mig lille popklänningen och sprang ut i regnet. fniss. vi letade i tusen år efter en kalender till mig och tillslut hittade vi en på Åhlens haha. kommer skämmas ihjäl varje gång jag måste ta upp den hahahahaha. den är typ av blå plast och med en söt panda på framsidan. hade varit jättesött om typ en sjuåring hade den. men den var billigast och jag är nöjd. köpte även en pennvässare och klistermärken (satte en glass med ögon på kylen precis). sen letade vi lite efter klämmor och tokade runt lite överallt. typ dog åt bikboks alla fina kläder som vi inte hade råd att köpa och sådär. åt lite pommes på mcdonalds och såg den fetaste mannen i helahela världen. han behövde kryckor för att gå. hahaha nä, åh så elak jag känner mig nu. Sen chillade vi lite nere i citytunneln, lyssnade lite på harry potter och var lagom coola. Efter tusen år kom beata och hennes vän och då gick vi till myrorna. hittade FIIIIINASTE rosettväskan! typ dog gånger tusen. var tvungen att köpa den fast jag inte hade råd. Jag och belle hittade även de SNYGGASTE byxorna ever (bilder kommer). Hahahaha nu bara skriver jag värsta sagan här. men ja, sen skrattade vi mest åt gula virkade trosor och sådär. gick lite till simpan och sen var jag tvungen att gå hem och ta min dumma medicin. Hemma hittade jag såklart mina pojkar framför sina datorer. jag blir så trött. men dom är ju så himla söta. Har spelat lite diablo 2 och kollat på sista avsnittet av skins säsong 2. så HIMLA bra. åh. nu ska jag och jonte göra majskolvar och jag ska låtsas att jag är pocahontas. Imorgon ska jag jobba i några timmar och sen tänker jag blir karatefull på kvällen. haha. åh. nu måste jag sluta skriva så himla långt. ni kommer få ont i ögonen. men ja, jag har det bra. pusse.

2 kommentarer:

belle sa...

hahahaah FETA MANNEN DÖR. & de virkade trosorna & allt & å. har så himla roligt med dig. älskar. fick skiront i magen precis när du gått hatar men det är snart över tog en tablett för en kvart sen! dör. nu dricker jag lille cidern & dör litegranna. fint. älskar dig

michaela sa...

vill också leka med er ju!!!!!!!!! blir så avis :((((((( och hahahah saga, haha minns du vår?? PUSS <3