fredag 15 juli 2011

lille nördfamiljen


sitter invirad i ett täcke i köket. jonte sitter mittemot och spelar Lol på min dator. Vi nördar lite ikväll, som vanligt. Anton sitter i sitt rum och skriker till jonte var och varannan minut. fniss. så fint. är nöjd. jag spelar diablo 2, men tog lille pausen nu. borde sova egentligen, är så himla trött. Har ätit supermycket godis och är superkissig. Idag har jag varit på jobbintervjugrej. det var väl helt okej. får se om jag pallar. Har sökt några andra jobb idag med. Hade varit skönt att ha lite mer fast jobb också. men ja jag klagar inte på det jobb jag har nu. Imorgon är jag ledig och sen på lördag jobbar jag några timmar. Det ska bli himla kul, för det är på mitt favoritställe. hihi. Sa till Jonte precis att jag skulle blogga om hur dum han är! så nu måste jag skriva att han är dum hihi, fast det är han ju inte egentligen. jag är så himla övertrött och bara fnissar åt allt. borde sova lite kanske, men nääää. jag vill äta en macka med jättemycket av olas smör istället.

1 kommentar:

michaela sa...

gulligaste inlägget. saknar dig så jag dör <3