tisdag 12 juli 2011

sjukis igen.

Precis när jag blivit fri från urinvägsinfektionen så bara får jag halsfluss. så HIMLA värdelöst. känns som min hals ska gå av. Ringde till vårdis imorse och fick en tid. var där i typ en timme, sen skickade de mig till akuten av oklar anledning. mina ben var typ spagetti när jag gick dit. trodde det var något jätteseriöst fel på mig. Fick ta tusen blodprov och halsprov och kissprov och klämmapåmagenprov. Efter typ fyra timmar där kom de fram till att jag har halsfluss och kanske körtelfeber. Men körtelfeberproven kan man inte ta förän en vecka efter symptomen börjar. så jag har fått medicin nu som jag ska ta och om det inte blir bättre efter tre veckor ska jag till vårdis igen. blä alltså.
det är asvarmt ute och jag och anton har precis bakat kärleksmums. så himla najs. Halva kollektivet är och repar så här är rätt lugnt. Idag kom strömsladden till min laptop som jonte beställt!! så min fina laptop funkar äntligen igen. är världens gladaste tjej hihihih.
skulle egentligen börjat jobba idag. är så himla ledsen alltså. så nu måste jag skjuta upp det aslänge. blir så trött. bajs. jobbade ialla fall i lördags! det var asfint och vi kom asbra överens. hihih.
nu ska jag gå in i antons rum lite.
förresten har jonte gjort mig till världens starcraftnörd. älskart. bästa spelet. Vi har kollat typ tusen starcraftmatcher och två turneringar. Bäst. jag är typ kär i Huk! han är den bästa. åh. blir typ lite upphetsad alltså.
fniss.
puss bästisar

ps. har inte rökt på en vecka!

3 kommentarer:

michaela sa...

hahahah 'upphetsad', så himla fint! men UUH på halsflussen :((((( vill inte att du ska vara sjuk mer ju! FY. och segt att inte kunna jobba när man ställt in sig på det och så. men heja rökfri vecka iaf! bästa tjejen, du är så duktig. jag har en liten svart katt här nu och jag tänker på dig så himla mycket. pusspusspuss bästa <3

belle sa...

puss bästis. bli frisk ille ju ha nån att köa med imorgon till morran men du kan inte? antar jag? buuhuuuuu. & så läskigt med körtis KRYA KRYA KRYA. snabbt. saknar dig. & IDAG SKA JAG SE HARRY POTTER & DÖDSRELIKERNA PT. 2!!!!!!!!!!!!!!! DÖR!!!!!!!!!!!!!!!

belle sa...

& hahah gulle puss ja du var först på facebook men jag var inte hemma förrän sju på kvällen så kunde inte så så ellinor ringde mig & berättade! men du var först egentligen. ja. puss älskling