onsdag 28 september 2011

another sunny day.

har varit kass på att blogga igen. Men det blir lätt så nu när jag jobbar så mycket. Jobbade måndag och tisdag. superlånga dagar och när jag kommit hem har jag typ bara ätit och sen somnat. idag har jag varit ledig. så himla skönt. men ändå vaknade jag klockan 8 imorse och kunde inte somna om. haha. så himla dåligt. har tvättat och legat i sängen med min fina pojkvän idag. han är bäst, har jag sagt det? hihi. vi lagade godaste maten ikväll och nu ligger jag bara i sängen. ska snart göra en matlåda och sen sova. jobbar imorgon också. sjukt segt, men på fredag åker vi till göteborg!!! det kommer bli så himla bäst i världen. längtar ihjäl mig. ska köpa biljetter imorgon. hhihihihihi. åh alltså. har superont i mitt tandkött. håller på att få en visdomstand och den gör så himla ont. livet är ialla fall så himla bra just nu. är så nöjd och kär och glad. nu ska jag pussa på min fina pojkvän. hejdå bloggen.

Inga kommentarer: