måndag 19 september 2011

lille flytten.

idag har varit en himla mysig dag även om jag knappt minns vad jag gjort. är fortfarande himla sjuk och har suttit inne i den här lägenheten i fyra dagar nu. håller på att dö. klättrar på väggarna typ. Idag har jag och jonatan flyttat från det gröna rummet till det blå rummet. så himla bra. för det blå rummet är mycket mycket större och det är bra. så nu ska vi bo här och ha delad hyra och sånt fint hihi. firade flytten med goda maten och massor med godis och sånt. sen har vi mest bara legat i sängen och pratat om knäppa saker. Nu sitter jag i sängen och jonatan spelar lite tror jag. Imorgon ska vi gå upp på vinden och se om vi hittar lite fler möbler, för just nu har vi bara en säng, ett bord och en stol haha. Åh den här veckan måste gå snabbt! är så trött på att vara pank och lönen kommer ju på fredag. sen ska vi på fest hos oskar på lördag. det kommer bli så himla roligt. hans fester är alltid sjukt roliga. Jonatan ska följa med också hihi. det är så najs att ha en pojkvän som faktiskt vill följa med och göra saker och träffa mina vänner. Han är förresten så himla söt när han fnissar åt små gula fågelungar i planet earth. dör lite. haha. så himla mycket himla det blev i detta inlägget. men himla är bra. ska fixa en liten bild på rummet imorgon, ifall ni vill se. det är lite tomt med bilder här. nu ska jag mest gosa i sängen. puss.

2 kommentarer:

michaela sa...

VILL HA BILD. och vill ha dig!! kom hit och zumba med mig ikväll bästa tjejen!!! <3

belle sa...

1) GRATTIS TILL FLYTTEN
2) planet earth (LLLLLL)
3) krya på dig snart!
4) ja vi måste se & ja mysigt med hörs. när pengarna kommit? så kan vi fika? ja?
5) idag har jag varit duktig