fredag 9 september 2011

gosdagen.


igår var en himla fin dag. gick genom ett blåsigt malmö för att hämta jonatans dator på möllan. påvägen dit hämtade vi upp belle vid bussen och sen gick vi på jakt efter läppstift. jonatan gick hem ganska strax efter vi avslöjat att vi skulle köpa smink haha. belle gick loss bland läppstiften på åhlens och unnade sig en hel del! vi bestämde att zara är vår nya favoritaffär och när lönen kommer ska vi minsann dit och köpa typ allt. köpte en liten sjal och en panda på tiger och sen blåste vi sönder och blev kalla och ville hem. belle är himla finaste hihi. vi har bestämt att vi ska åka till göteborg den 1e oktober, åh! det kommer bli bästa hihihi. gosade med min man när jag kom hem och vid sju gick vi till hans replokal och hittade en ensam mattias. drack vin och pratade skit och skrattade och var nöjd. Roberto kom efter en stund och allt var himla bra. Halv 10 sprang vi till debaser och slapp betala inträde. träffade lite fina folk och gosade mest i jonatans knä. vi var så himla pariga igår. bara pratade om fina gossaker, typ som att vi skulle bli pojkvän och flickvän och sånt där. vid 12 blev vi nyktra och hungriga, så vi gick hem och köpte pizza istället. fniss. idag har jag bara legat i sängen hela dagen. kollat på tusen avsnitt av breaking news och ätit massor. imorgon måste jag till arbetsförmedlingen och sen vet jag inte riktigt. ska ju jobba på lördag, så kan inte göra något imorgonkväll. fast det gör inte så mycket, har nästan inga pengar kvar. vi har precis tittat på Trassel och nu ser jag på skönheten och odjuret hihihi. nu måste jag kissa. puss.

2 kommentarer:

belle sa...

åååååååååå så fint! & jag vill fara dit den trettionde! en fredag! så blir det en hel helg hohihihihi! & vad säger du om att gå på spelningen den första med carly & vill din man med & ska han hem till göteborgen med oss eller vad? PUSIPUS

michaela sa...

är det bestämt att ni kommer nu? när? ska ni bor här då eller hos jonathan? jag vill också veta ju haha