lördag 17 september 2011

snoris.


idag har jag bara varit snorig och sjuk och äcklig. har legat i sängen hela dagen och gnällt. varit så himla rastlös och dött av uttråkning. tur att jag har en himla fin pojkvän som gör varm oboy till mig och klappar och pussar och är bäst. vi har precis gjort egen pizza som blev sjuuukt god. hihi. kollade lite på nittileaks igen också. funderar på att sova lite nu kanske. är så trött på att vara sjuk. sämst på att bloggar är jag ialla fall. men det finns liksom ingenting intressant att skriva om snor och hosta och feber. saknar mica och längtar miljoner tills vi ska till göteborg. idag bestämde vi att vi ska köpa dreamhackbiljetter när jag får min lön. det kommer bli så galet bra. är så himla peppad. nu ska jag sova. puss

3 kommentarer:

michaela sa...

längtar så jag dör också, komkomkom nu!!! tänker på det hela tiden och planerar och fantiserar (hihi) och ba är så glad att ni kommer hit till mig <3<3<3

belle sa...

jag jobbar hemma hos min familj litegranna & målar & står i hej å hå. & ja. det borde vi kanske. vet inte riktigt vad som finns att planera (?) men du menar resan dit & hem eller? det går ett tåg 13.20 från lund på fredagen den 30:e som bara kostar 182 kronor som är framme typ halv fem. & michaela slutar fyra har jag för mig. så det hade kanske varit lagom? billiga tåg hem (samma pris) går mellan två & fyra på söndagen. hur låter det?

belle sa...

jag åker på ungdom 16-19 förresten ehe. kanske inte bli lika billigt för det du åker på? vet inte? men du får kolla! pusipus