onsdag 21 september 2011

födelsedagskalas.

igår var himla kul. jag och jonatan gjorde den absolut godaste tårtan ever! chokladtårta med marshmellows. herregud vad god den var. drack himla mycket vin och blev himla full. sjöng lite kareoke och hade det bra bara. var så viidrigt bakis imorse. ville dö. har en såndär klassisk matbakisdag. vill bara äta hela tiden. jonte är och repar, så jag stekte tusen vegetariska köttbullar. så himla goda. har ätit jättemånga tillsammans med tove och sen åt vi sjukt mycket tårta. bäst. nu ligger jag bara i sängen och ser på breaking news. imorgon ska jag jobba och snartsnartsnart kommer lönen. har fått massor med nya pass också. det är bra. massor med pengar. puss.

1 kommentar:

michaela sa...

MEN SHIT SLUUUUTA! är så sjukt chokladsugen idag, döööör. :(( vill åka till dig NU och också äta tårta åh. haha så himla gott ju!! hihihi idag fick jag en gossegris. du ska få träffa honom när du kommer hit, och kanske kan vi supa honom full på aurora som vi gjorde med maria? hahah bästa nånsin ju åh vad jag saknar dig nu <3