tisdag 20 september 2011

födelsedagsfix

inatt har jag sovit himla bra. det är nog första natten på flera veckor som jag sover bra. hihi. idag är det antons födelsedag, så vi ska baka tårta och sånt hemligt. fick precis ut honom från lägenheten, så vi ska snart gå till affären och systemet. hihih älskar att fixa till folks födelsedagar. idag har jag varit på försäkringskassan och fixat med blanketter och sånt. det känns duktigt. även mailat skolan jag ska söka nästa termin. hihi. är ledig imorgon också tydligen och jobbar på fredag istället. det känns okej. allt känns rätt bra idag. har till och med tagit min medicin idag. har varit så dålig på att ta den på senaste tiden. måste skärpa mig. jag blir så kass utan den. är äntligen frisk ialla fall! väntar mest på att jonatan ska spela klart nu så vi kan börja fixa med kalaset hihihihi. vår granne spelar gitarr nu. han har spelat samma jävla skit i över en timme. håller på att bli galen. det är liksom inte ens en bra låt och han bara börjar om hela tiden. blä. nu ska jag duscha lite. puss.

2 kommentarer:

BELLE sa...

SAKNAR DIGGGGGGGG kom å bjud mig på tårta också jag vill ha tårta å en kram

Laura sa...

Åh, vad nyfiken jag blir! Vad är det för skola/utbildning du ska söka?