onsdag 14 september 2011

mysdagen.

idag blev en så himla fin dag trots att jag var bitter imorse. kollade på tusen fina gilmore girlsavsnitt tills min man vaknade. då blev det lite kel och sen kollade vi på naturfilm. Vid fyra sprang vi till arbetsförmedlingen och jag hann precis få min lapp påskriven innan de stängde. Sen gick vi upp till möllan på jakt efter en kinaaffär. hittade en precis på torget och åh bästa alltså. vi gick runt hur länge som helst och tittade på allt och sa "det här och det här borde vi köpa när vi får pengar igen". Vi köpte ialla fall vårrullar, 1 kilo nudlar, currypasta och pocky. så himla värt! sen gick vi till ett turklivs och köpte billiga grönsaker och cigg. nöjda alltså. efter det blev vi hungriga och kissiga och kilade hem. smällde lite smällebär påvägen hem också! sjukt viktigt. när vi kom hem gjorde jonatan godaste maten och sen har vi kollat på planet earth och kelat i sängen. Så himla mysig och bra dag. jag är så himla peppad på att börja plugga och sånt också! det kommer bli bästa. åh. allt är rätt bra ändå. imorgon ska jag bara jobba i fem timmar och sen ska jag fan gå till försäkringskassan och fixa med alla blanketter. nu ska jag duscha lite. hejdå.

2 kommentarer:

michaela sa...

"smälde lite smällebär"???? hahah VA??? gulligaste inlägget verkligen <3

belle sa...

HAHAH SMÄLLEBÄR LUKTAR SÅ JÄVLA ÄCKLIGT