söndag 11 september 2011

gg

jobbet igår var himla kul och bra och när jag kom hem gosade jag mest med min man och sådär. det var fint. gjorde godaste broccolipajen och såg bästa filmen. trängdes fyra stycken i den lilla soffan och det var bra. Kollade på ungefär 10 avsnitt av djursjukhuset och klockan 6 imorse insåg vi att vi har ett getingbo i vår kökslampa. älskar. dom förföljer mig. så himla läskigt. idag vaknade jag av att jag blev biten av en broms i benet. dog av smärta och blev lite tröstad. kunde inte somna om så jag gick upp. idag vill jag bara ligga i sängen och se sista säsongen av gilmore girls och inte tänka på hur mycket jag ska jobba den här veckan. kommer dö. eller nä, men nästan. usch. inte okej. vi har fått en micro i buseboden också. är så HIMLA lycklig. bästa. nu sitter jonatan i kalsonger och spelar. dör. så himla sexigt. hihi. nu ska jag sluta skriva massa strunt. puss.

2 kommentarer:

Laura sa...

Du är så söt och dina blogginlägg är så söta och Gilmore Girls är bäst och jag hoppas att din jobbvecka blir bra. <3

michaela sa...

vill också ha en micro!!! det är verkligen bästa men det tycker inte elias, han ba det är onödigt (?!?!?) längtar tills du kommer hit, ta inte med dig getingarna bara <3<3<3<3