måndag 19 september 2011

never say never.


alltså, hade kommit på massor med bra saker som jag skulle skriva idag och nu bara så har jag glömt. idag har jag varit kär i justin bieber hela dagen. såg hans film imorse och den är så bra. Hur sjukt är inte detta? blir lite rädd. har varit på vinden med jonatan. hittade massor av gamla skolgrejer också. dör av skratt. så fånig jag var på den tiden. Är fortfarande sjuk, så hoppar över jobbet imorgon med. Har btw kanske fått ett till jobb! på ett dagis som ligger bara typ 100 meter ifrån där jag bor. Så himla fint. det är min mammas kompis som jobbar där och hon sa att de behöver massor med vikarier. himla roligt. kanske redan har skrivit det här, men orkar inte kolla. hon ska ialla fall ge mitt nummer till sin chef imorgon och förhoppningsvis ringer dom i veckan eller så. nu ska jag tvätta håret. ni får en bild på rummet imorgon, glömde ta idag och nu är det för mörkt. puss

2 kommentarer:

belle sa...

ååå men FINT. & never say never <33333 blev också kär i lillen efter att jag sett den så nu kan jag inte se den fler gånger för då kommer jag bli besatt du vet som jag alltid blir besatt av allt & ja. nej. hahahahahahah

michaela sa...

hahahahhahaha nej inte justin bieber :((( varför gillar alla honom?? jag ska ALDRIG kolla på den filmen för jag vill aldrig bli kär i honom :(((( lycka till med jobbet och krya på dig pussigull <3