söndag 25 september 2011

lillehelgen.

festen igår var kul men slutade i total kaos. såklart började anton och tove att bråka och allt blev bara så himla sjukt. orkar inte. jag anton och jonatan åkte hem utan tove och sen däckade jag på jontes mage. vi vaknade halv 10 imorse och var så himla sugna på iste. så vi sprang ner till turken och köpte iste, uno, cola, smultrondricka och blåbärsdricka. så himla värt. drack hur mycket som helst, sen lyssnade vi på leonard cohen och somnade igen. vaknade vid 12 och köpte bakisfalafel. åt den i solen och det var så himla varmt och gosigt. Gick lite på loppisen som är på torget varje söndag och hittade bestick superbilligt. asbra! för vi har levt med 3 gafflar i flera månader nu. Vid tre vaknade anton och då bestämde vi oss för att åka till ikea. bussen dit tar ungefär trehundra timmar och när vi kom fram var vi superhungriga. Åt supergod mat och sen köpte vi massor med bra saker. Typ en lampa, kuddar, glas, bunkar, skålar, en pizzaslicer, ett ljus, en gosedjurshund till anton och lite annat fint. det blev jättedyrt men allting var saker vi verkligen behöver. köpte med oss bästa ikeapizzan hem också! bussen hem tog ungefär 400 timmar och vi var så himla trötta. nu har vi städat rummet och jonatan har satt upp lampan. det blev så himla bra och nu kan vi äntligen se härinne. Måste strax lägga mig, för jag ska jobba imorgon. är verkligen så vidrigt opepp. hatar. blä. men jaja, är ledig på onsdag ialla fall och på fredag åker vi äntligen till göteborg. Nu sitter jonatan och spelar och jag ska göra matlåda. godnatt små laxar.
ps, min pojkvän är finast i världen.

1 kommentar:

michaela sa...

hahahha hemresan tog hundra timmar mer?? jobbigt! men älska ikea och älska deras pizza. dom har verkligen bästa grejerna. och SNART KOMMER DU HIT!! hihihih bästa och tänkte bara så du inte glömmer liksom <3