tisdag 29 mars 2011

06.50



Helgen har varit fantastisk och jag är glad att jag känner så fina människor. jag orkar inte skriva allt som hände, men fint som tusan var det ialla fall.
nu är jag hemma hos mamma igen. har ätit sjukt mycket pasta och bara mått okej. Fick fetaste ångesten tidigare inatt, men den har lagt sig nu. Det blev att jag dygnade idag, jag orkar fan inte ha en så fuckad dygnsrytm. har precis spelat klart bioshock med! Kan ju säga att det inte var något Codslut direkt, inga tårar här inte. Men det var ett himla fint spel trots det trista slutet.
Det borde ni spela!
jag har också pratat med den sötaste tjejen i flera tusen timmar. Hon är typ perfekt på alla sätt och ja, åh puss. hon är fin.
Nu har allt mitt sällskap dött lite på msn och jag har inget roligt att spela. Lax.
Orkar inte läsa tusen bloggar och har inget kul att se på ju.
jag saknar förresten mica så himla mycket att jag dör!!! måste åka upp till göteborg snart. På onsdag ska vi ialla fall ha den lilla BDmysAnderskvällen. Det kommer bli finast.
Bilderna är btw stulna från belle och är från i fredags.
nu ska jag spela cod.
pusse!

1 kommentar:

michaela sa...

ja kom snart <3<3<3<3 jag saknar dig så himla mycket varje dag. allt är alltid bäst med dig.
ååh så fint det låter med BDmysAnderskväll! skulle också vilja vara med :((((

PUSS