söndag 13 mars 2011

dead hearts.

Jaha, blogg ska man skriva också ja.
idag har jag såklart bara spelat och sett film. Finns inget annat att göra här. men jag klagar inte, jag tycker om att spela.
På tisdag ska jag på jobbesökgrej och jag är rätt nervös. Tydligen så kommer det en annan tjej på onsdag också.
Blir nog att jag färgar håret rött nästa vecka också, är fruktansvärt trött på svart. Ska nog träffa Niklas i veckan med och ellen, fast det vet inte hon än hihi.
åh, det skaver lite i mig ikväll. Jag orkar inte att allt ska vara helt stelt och jobbigt.
Men nu ska jag vara glad.
Jag har en bra vecka framför mig och finaste vännerna i stan.
åh.
puss.

1 kommentar:

belle sa...

RARINGEN. fint. bra. & RÖTT HÅR. DU KOMMER BLI SKITFIN. kommer klappa på dig hela tiden & gosa & ba ÅÅÅÅÅ. & min födelsedag. så himla fint att du vill vara med. BÄST LIKSOM.