måndag 14 mars 2011

underground.


Drömde världens bästa dröm inatt. Belle var med och vi var häxor som trollade med händerna. Sen skulle min mamma åka till sjukhuset för att få en unge. Sen var victor också med och hade hittat tre diamanter som han skulle förstöra världen med. Men jag trollade in dom i en stor vit kristall och då blev han himla ledsen. Jag och belle bodde mitt emot varandra över vägen liksom och sen var det en kille som var psykolog som tyckte att jag skulle prata med honom. fast jag vägrade och flög istället hem till Belle och låg i hennes säng.
sen vaknade jag och hade fått ett sms av jesper.
Hade knäppaste känslan i kroppen också. Sjukt skumt och JÄVLIGT otippat.. Vet inte riktigt vad jag ska göra med det här riktigt. Men ja, jag får väl bara se hur allt går.
Idag måste jag skicka in socpapper och få tag i tove så hon sätter in pengar. Annars blir det minsann inget malmö eller jobbesök imorgon.
Peppen är på topp ialla fall.
Det blir nog bra.
Hoppas ni mår bra darlings.
puss.

Inga kommentarer: