torsdag 3 mars 2011

the city

Inatt är ändå en bra natt. jag har fint sällskap och bra musik. Har läst igenom min facebook lite och hittade gamla små meningar från när vi var tillsammans. Kunde inte låta bli att fnissa och det gjorde inte ens så ont. bara lite lite. Men det är ett framsteg ialla fall.
Inatt lyssnar jag bara på patrick wolf och är rätt pepp ändå. Jag måste tillbaka till malmö snart, jag bara måste det. Annars kommer jag dö.
Moa tycker att jag ska komma till London i höst med, får se vad som händer. Det känns rätt bra just nu, eller okej ialla fall. Imorgon ska jag fan ta tag i allt som behövs. Jag vägrar det här nu.
Victor håller ialla fall mitt humör uppe inatt och jag tror vi klarar oss ändå. På något sätt.

Det här är min bästa man efter Håkan:
http://www.guardian.co.uk/music/video/2011/jan/25/patrick-wolf-the-city

puss ändå.

Inga kommentarer: