tisdag 15 mars 2011

kaos killer.


idag ska jag åka på arbetsbesökintervjugrej. jag är så himla nervös! men det går nog bra och förhoppningsvis får jag jobbet. Sen ska jag leka med mina finaste vänner hela veckan och helgen! älskart!
imorgon ska jag träffa ellen och det kommer bli bäst, för hon är bäst. Det är supermycket vår ute och jag har tunna strumpbyxor på mig. Ska inte gå till tåget förän om en timme. Så vet inte hur jag ska fördriva tiden riktigt.
Sov kalasdåligt inatt och vaknade vid tio av att tove ringde och var lite lätt hysterisk. Men det löste sig såklart. Allt löser sig.
Lyssnar på Kap bambino och är sjukt peppad på att de är bokade till emmaboda, det kommer bli världens bästa.
Bilden föreställer btw mig och ellen för ungefär tusen år sen. Vi posade sexigt i ett fönster med en sydväst. Folk har svårt att se skillnad på oss på denna bilden.. och om jag ska vara ärlig så har jag nog också det.
åh.
hoppas ni överlever utan mina extremt roliga blogginlägg under veckan.
puss finisar.

Inga kommentarer: