lördag 19 mars 2011

Buseboden 4.0


jag är så himla himla trött. Igår blev en superfin kväll ialla fall. Jonte Chatrine och Hanna kom hit. Vi satt mest i köket med vin och var glada.
Vid tre fick jag någon slags ryck och gick hem till niklas. Vi kelade lite och kollade på någon sjukt rolig serie. Det var fint att ligga på hans bröst igen.
Idag har jag tove och anton varit ute i solen. Vi gick längsta rundan upp till möllan. Hälsade på antons mammas på hennes filminspelning och sedan åt tove och anton falafel. Vi var så nöjda och glada. Efter falafeln gick vi till ica och köpte sjukt billiga chips, godis och potatismos.
Nu har vi varit hemma i några timmar. jag och ola åt mat i köket och sen har jag läst Harry potter. Kommer nog somna himla tidigt ikväll. dör nästan av trötthet.
Nu är anton och tove i affären och jag funderar på att duscha.. kanske.. om jag orkar. Ska nog gå och dö lite i min säng istället.
Håret blev btw himla bra. fniss
puss

1 kommentar:

michaela sa...

snyggis. håret blev asfint! jag är också himla trött och äter godis i sängen. borde också duscha... men orkar inte riktigt. vi är så lika, typ tvillingar hihihihihi :***