onsdag 23 mars 2011

my best friend.










Idag firar jag och den bästa bruden jag vet tre år som bästa vänner. Det är helt sjukt. Känns som det inte var alls längesen vi var på Kent tillsammans. Hon blev ihop med mitt ex och sen träffades vi på en fest efter jag och mina vänner varit på Kentkonserten den 22e mars. Jag var asledsen först, men sen började vi prata på balkongen och bestämde att vi skulle gå på Kent nästa dag tillsammans. Jag trodde bara det var vanligt fyllesnack, men nästa dag köpte vi biljetter och bestämde att vi skulle ses. Jag och min vän gick hem till Ellen och Kim och åt tacos tror jag. Sen gick jag, Ellen och Sophie till Baltiska hallen för att se Kent. Minns att vi hade en tetravin med oss och att vi drack ur den med sugrör. Fast sugrören trillade hela tiden ner i tetran. Sen spelade Kent och det var världens bästa konsert. Jag och Ellen fnissade hela konserten åt en tjej vars hår vi ville klippa av med ellens sax. Minns dock inte varför hahaha. Den jäkla saxen låg kvar i Ellens jackfoder hur länge som helst efter det.
Det var nog en av de bästa kvällarna jag har haft och sen dess har vi varit världens bästa vänner.
åh nu när jag tittar igenom alla bilder på oss blir jag helt lipig.
Det är galet hur mycket vi delat och hunnit med de här tre åren.
Ingen kommer någonsin kunna förstå hur mycket jag älskar dig och jag vill aldrig vara utan dig.
Because you are the light by which I travel into this and that
You are the light
You are the light by which I travel into this and that

Inga kommentarer: