tisdag 1 mars 2011

nej.

Det borde kännas bra i mig, men det gör det inte. Ingenting känns bra. Allt är bara fel. Jag lyssnar på samma Håkanlåt och längtar bort.
Idag fick jag ett vykort från en vän. Ett vykort som föreställde mitt mål. Grått och suddigt, men fortfarande det enda stället jag vill vara på.
Jag har varit så nära tårar hela dagen, kännt hur de tryckt bakom ögonlocken. Så jävla äckligt.
Kim har varit här sen i lördags. Det har varit bra och fint och allt. Men ändå är jag så sjukt jävla tom. Inget når mig. Allt gör bara så sjukt ont hela tiden och jag börjar inse hur störd jag är. Hur fel mitt huvud är. Det ska inte vara såhär.
Jag vill inte ligga och dö i min säng medan världen går vidare. Jag vet bara inte hur jag ska komma vidare. Mamma är arg och jag är arg. Jämt.
Alla ord är slut, jag är slut.
jag vill inte mer.

jag behöver dig.

Inga kommentarer: