fredag 18 mars 2011

Buseboden 3.0


Hihi. idag har varit en fin dag. Vi har varit ute på stan och lekt. Fixat massor med Toves bank och fixat ut mina pengar från Anton. Nu sitter jag med hårfärg i håret och väntar på att ola ska duscha klart.
Igårkväll flippade alla ut och det blev asmycket bråk. Sämsta. Men idag är vi vänner och senare ska vi nog hem till Jonte och Chatrine. Det blir nog himla fint. jag är nöjd. Anton och tove är hos Antons mamma nu, så jag och Ola har spelat yatzy i köket. Gjorde stört mycket potatismos också. Fina tider.
Jag är glad.
hoppas ni får bästa fredagen.
puss

1 kommentar:

belle sa...

alltså hgjklhhkjjglhk. allt låter så himla mysigt. allt du gör låter mysigt. sluta vara så MYSIG medans jag sitter här & är helt OMYSIG. & nu är jag trött på att vara pank & ger upp & åker ut till skogen & stallet & vet inte. GER BARA UPP NITTONDE MARS TVÅTUSENELVA HELT ENKELT.