fredag 25 mars 2011

Blue skies.

Jag har den där molnkänslan i magen. Den som bara är så mjuk och som vinner över all ångest. Idag har varit en rätt så bra dag. Jag har varit ute på promenad (utan jacka!!!), skrivit i parken och hälsat på mormor på kyrkogården. Jag har också börjat på min första novell.. eller inte första kanske. Men första på väldigt många år.
Ansökningarna till skrivarlinjerna ska vara inne om lite drygt en månad, så jag måste skynda mig. Inte för att jag tror att jag kommer in, men det kan ju vara kul att försöka ialla fall.
Min sparning på bioshock är borta, så nu måste jag spela om massor.. jag blir så himla trött. Lyssnar på finaste musiken och är rätt glad.
Imorgon är det fredag, men jag har inga pengar. Det hade inte gjort så mycket om det inte vore för att alla mina vänner är i en annan stad. jag tycker inte om att vara fast här. Men jag ska skriva, massor ska jag skriva. Och spela såklart!
Jag skällde på J innan, dumt men dock väldigt befogat. Han måste skärpa till sig.

http://open.spotify.com/track/3LmkCwEyengXsS8q7i9y6p ni borde lyssna på den här låten faktiskt.
nu ska jag ta tag i bioshock igen.
godnatt.

1 kommentar:

belle sa...

jag vill träffa dig snart! kan du komma till lund på min födelsedag tror du? det hade varit så himla underbart. saknar dig.