torsdag 17 mars 2011

Buseboden 2.0

Livet är okej. Vi äter nudlar och spelar sällskapsspel. Jag slog precis vårt yatzyrekord. Tove är i duschen och jag sitter här invirad i ett täcke. dansade precis lite naken i sängen till E-type. Vädret suger men vi är varma inuti ialla fall.
Pengar är jämt ett problem, men vi har varandra och det är bra.
Jag har en jobbig saknadkänsla i kroppen. Orkar inte.
Drömde inatt att jag åt mina tår. Höll på att spy när jag vaknade. Vidrigaste drömmen ever. Vill inte äta mina tår.
Nu ska jag hetsa lite på tove så jag med kan få duscha. puss.

http://open.spotify.com/track/2PsMuODFlsaMrlBEnMISGe

1 kommentar:

BELLE sa...

haha å, äta tår. eller mer UH. för jag HATAR fötter. jättemycket. & nästa fredag får vi pengar!!!!!!!!!!!!!!!! då ska vi bli skitfulla!!!!!!!!!!!!!!!!!! speciellt jag. speciellt på minttu.