onsdag 9 mars 2011

river en vacker dröm.

I fredags åkte jag till malmö och stannade där tills idag. Det var bra och fint och mina vänner är världens bästa.
Hade världens finaste utekvällar också och i fredags råkade jag hamnade hemma hos niklas. Det var inte alls meningen. Men vi träffades på Kb och sen när han skulle gå så sa han att jag fick sova hos honom om jag ville. jag lipade nästan när jag låg på hans bröst. Jag behövde verkligen det. Jag behövde verkligen honom just då. Så nu känns allt bra igen. jag är så himla glad att vi är vänner, för jag klarar mig inte utan honom.
Idag har jag skrivit cv som jag ska skicka till lite olika assistentjobb både i malmö och i göteborg. Det känns bra, att äntligen komma igång. Pratade med en vän på facebook precis som behövde folk på hennes jobb, så jag ska dit på besök osv nästa vecka. hoppas jag får det verkligen. hade varit bäst.
Anton sa i helgen att jag får bo i det lilla rummet i buseboden. jag är så glad. allting flyter på för en gångs skull.
har inga bilder från helgen och orkar inte skriva allt som hände. Men allt är bra nu.
superbra.

1 kommentar:

michaela sa...

AWESOME <3<33<3<3<3