tisdag 17 maj 2011

after all this time, its still you.


åh, du var med i min dröm inatt och jag är alldeles pirrig. Älskar att jag börjat drömma om dig igen, för det är finast. fniss.
Precis när jag hade gått ur sängen ringde dagis och sa att föreläsningen vi skulle på idag blivit inställd och att vi är lediga. Så himla skönt. så jag kröp ner i sängen igen och drömde ännu fler söta drömmar. åh alltså, fiiinaste.
vet inte riktigt vad jag ska göra idag. det regnar och är superkallt ute idag. Ska nog bara spela tvspel och tvätta lite senare.
åh, det är bara pirr pirr pirr i min lilla kropp.

Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer
Du, håll ut
Du vet att jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer baby
Jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller

1 kommentar:

belle sa...

idag ska du promenera till hässleholm c & ta en gagametro & läsa & älska & klippa ut alla bilder & sätta upp på väggen. eller vänta. vad det vad jag skulle göra. eheheheh. juste. men du också. ja. PUSS