tisdag 17 maj 2011

impressions.

klarade precis den äckliga grodbossen och kände att en bloggpaus var på sin plats. Varför vet jag inte, för jag har ingenting att skriva. Fattar inte hur storbloggarna kan skriva 10 inlägg om dagen. blä. har ialla fall badat och spelat nu. skickat pirriga sms och sådär. allt är bra. det enda som suger är att jag måste sova om en timme. Jag vill inte sova, jag vill spela. älskart. åh.
Finaste jangletones har btw släppt nya låtar! de spelar på fredag och det kan jag såklart inte missa. finaste bästa killarna ju hihi.
http://open.spotify.com/album/4377kx8VC0K57kOLC71amv där är länken om ni vill lyssna, och det vill ni ju såklart! victor sjunger ju så himla fint.
nu ska jag återgå till Neros sexighet, åh alltså. puss och godnatt.

1 kommentar:

belle sa...

jag vill också döda en grodboss. du får lära mig nångång. fast först måste jag hitta en grodboss. vet inte var de finns. var man hittar. du får visa. ja. bra.