lördag 21 maj 2011

laxaar

hihihi. kvällen igår blev himla bra. var så sjukt mycket folk jag kände på bodoni och alla var så glada och fina. Jangletones var asbra som vanligt. Tove och anton drog hem två helt random asfulla brudar efter ett tag. Så jag lekte kvar med Ellen, pontus, kim, jonte, cathrine och massor med andra. himla bra. Orkade inte dra hem till buse så jag somnade hos niklas. det var himla fint som vanligt och han är bäst.
Idag har vi inte gjort så mycket, mest bara varit hemma och gosat. Var ute en sväng med ola i solen och sen har vi lagat godaste maten. Strax ska vi sminka oss och sådär. Ikväll är det popklubb på retro och jag är himla peppad.
hhiihih

2 kommentarer:

michaela sa...

önskar jag var hos dig. dör lite ikväll.

belle sa...

laxeeeeeeeeeeeeeen. så fint allt låter. så glad du låter. älskar när du är glad. det är bäst.