tisdag 31 maj 2011

Morgonstrunt.

Har inte skrivit på några dagar, men jag har haft det asbra. Finaste bästa helgen verkligen. Jag har världens bästa vänner. Igår skulle jag på dagis, men jag dissade och stannade i malmö istället. Vi satt mest i solen på balkongen, dog av värmen och pratade om intressanta saker. Sen köpte vi pizza och såg massor med filmer. Vid 4 inatt gav vi upp och somnade. Vaknade halv 8 och var ganska så pigg. Nu är jag på tåget till dagis. Orkar inte. Jag vill alltid vara i malmö bland alla bästisar och lyssna på baby monkey. Tur att jag ska dit på torsdag igen och har långhelg. Idag är det ungefär miljoner grader varmt. Dör redan och klockan är bara 9. Mitt tåg kommer bli så sjukt försenat. Sämst. Så jävla onödigt. Åh. Jag är helt pirrig och bara älskar allt. Puss

2 kommentarer:

belle sa...

BABY MONKEY BABY MONKEY RIDING ON A PIG BABY MONKEY

michaela sa...

hahahahahahha ÄLSKAR att jag lyckats sprida baby monkey!!! baby monkey kan seriöst vara något av det bästa som hänt oss??? så himla fin gris och apa verkligen <3<3<3<3