fredag 27 maj 2011

Tågbabbel

Nu sitter jag på tåget till lund, äntligen. Har varit segaste dagen alltså. Vi var typ 5 stycken på dagis, det var rätt skönt iofs. Skrev intressebrev och sånt. Sen hade vi yoga i två timmar. Jag dog nästan, är så himla osmidig alltså. Orkar inte. Nu har jag ont överallt. Men det gör ingenting, för jag ska leka med bästa tjejerna ikväll. Vi ska äta pizza och dricka vin och bara ha det världens bästa. Så pepp. Är snart i eslöv ialla fall. Det var en läskig kille på stationen som frågade vad jag hette. Usch. Idag blev jag kompis med två av de nya barnen på dagis. Vi åt lunch tillsammans och dom är faktiskt ganska så trevliga. Eller ja, en är ialla fall jättebra. Den andra är mest bara dampig. Haha jag är fortfarande helt upprymd över internet i mobilen. Känner mig som värsta efterblivna människan. Igår fick jag sötaste paketet med en gullepanda i av leo. Blev superglad. Så himla fin tjej. Imorgon ska vi ialla fall se jangletones på kb igen. Det blir nog bra. Alltså jag har inte hört av kim på en vecka och håller på att gå under av orolighet. Victor har inte heller hört något. Jävla unge alltså. Nu är vi i eslöv och jag ska publicera detta. Ha finaste kvällen, det ska ialla fall jag ha. Puss

Inga kommentarer: