onsdag 25 maj 2011

error.


idag har varit en riktigt dålig dag. Varit på dagis. sjukt segt. Vi var i stoby och kollade på kor i ösregn (???). sjukt kallt och jobbigt. har haft sjukaste ångesten sen jag kom hem. orkar inte alltså. Hade himla bra snack med min dagisfröken idag ialla fall. hon är bäst och har sån koll på allt. hon hade ringt och tjatat på soctanten om min remiss också. så himla segt det går.
har sökt jobb nu och ringt försäkringskassan. tydligen så har de inte mitt kontonummer, så de skickade någon slags avi eller något. fattar inte. men borde få den imorgon. det är bra, för jag har noll kronor och dör utan cigg. Julia var snäll och gav mig några cigg på dagis ialla fall.
usch. livet är inte alls roligt idag. jag vill bara klia av mig mitt skinn och dö i ångest. hora på allt alltså. Får dessutom inte tag i kim, han har inte svarat på flera dagar och jag börjar bli sjukt orolig. dör lite utan honom.
nu lyssnar jag på håkan och borde skriva dagisläxan, men jag ska nog äta lasange istället. pusse.

Inga kommentarer: