måndag 2 maj 2011

åh.

beata anton och tove var himla peppa i parken.
jag och min tjej :*
söta tjejerna alltså.


jag är inte död (hahahahaha belle <3)! har haft en så himla himla himla fin helg alltså. kan nog inte ens förklara hur bra alla människor jag känner är. Superbäst i hela världen. Valborg var fantastisk och allt var bara så himla bra. orkar inte skriva om allt.
idag har jag varit på kursen och åh vad jag tycker om folket där. så himla fina. Vi pratade mest och sådär. Sen har jag varit duktig och vuxen idag. Tvättat, deklarerat, betalt räkningar, handlat osv. känns himla bra. Livet känns himla bra nu faktiskt. det känns som att allt KANSKE kommer bli lättare nu. jag vill inte säga att det kommer bli, för då kommer allting bara skita sig igen. Men det känns bra nu. Har precis badat i två timmar och läst harry potter. Har världens bästa sällskap på msn och har skaffat Spotify unlimited.
jag tog bara ungefär de här tre bilderna under hela helgen, men ni står nog ut ändå.
nu ska jag bara vara nöjd och glad resten av kvällen. Imorgon har jag sovmorgon och sen ska vi dansa zumba.
puss finisar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kika in på en internetbutik som har massa kul saker på sidan och som jag vill rekomendera.
Finns även zumba på dvd där.
www.uffessakerochting.se -Lena

belle sa...

<3<3<3<3<3<3<3<3<3 :)))))))))))))))))))) har saknat dina inlägg!

micjaela sa...

saknar dig så himla himla mycket!!!

Sara sa...

va fina ni är, du o din tjej. =)