tisdag 10 maj 2011

sol


idag är allt bättre. har varit på zumban med dagiset. Det var fint och alla var glada och fina som vanligt. min kompis var inte där dock. Efter zumban gick jag hem och somnade lite framför star wars. vaknade av ett sms från lille kim. han skrev att jag skulle titta ut genom mitt fönster, så jag gjorde det och där bara stod han hihi. så himla fint. Vi gick till arbetsförmedlingen så jag kunde få mina papper påskrivna och sen bjöd han mig på glass. daimglass. så himla godast. låg lite i gräset och massor med djur klättrade på oss. Sen kom det en full man som tyckte det var hemskt att vi svenskar bombar hans land. trodde att han skulle bomba oss eller något. men han sa bara att kim var en fin kille och sen gick han. så himla knäppt. sen pratade vi lite om viktiga saker och kramades lite. sådär som man måste ibland. sen åkte han hem och jag gick hem för att somna lite till star wars igen. vaknade med dräggel på kinden och nu håller jag på att tvätta. är så himla trött. Imorgon ska vi på studiebesök med dagiset och sånt. det blir nog fint.
är ganska nöjd. ska bara ha star warsmaraton hela kvällen och sådär.
puss finisar.

1 kommentar:

michaela sa...

dreggel på kinden åååh hahaha. hade jag igår. så himla gullig är du älsklingen. <3