lördag 14 maj 2011

heja.

Åh. blogspot har legat nere typ i massor med dagar. har haft bloggabstinens. Jag mår okej. är sjukt bakfull. sitter i buseboden framför antons dator. Anton och Tove brottas lite i sängen och om ett tag ska vi på någon fest hos en tjej som gick i min lillebrors klass på österlen, så jävla random. Igår var en jävligt intensiv kväll. Först var jag och tove på förfest hos stoffe i Lund. Vi drack cider och spelade tvspel. så himla mysigt alltså. Fick hångla med hunden också. han är så himla finaste. sen åkte vi bussen till malmö och buseboden. tog några slags piller och sen däckade jag och victor i en säng i typ 2 timmar. vaknade vid 5 och var rätt peppade. somnade igen vid 6 och hetsade sedan till systemet idag. Ikväll ska vi vara assnygga och ha det så himla fint. Har färgat håret svart med, det känns himla bra ändå. jag är ganska nöjd. Ångesten ligger och gnager, men jag har fina folk runt mig ialla fall. Vi lyssnar på pepp musik och allt är rätt bra. kanske ska träffa ellen ikväll med, det vore så himla fint. bästa henne.
ha en fin kväll bästisar. puss.

Inga kommentarer: