söndag 15 maj 2011

åhja.

Nu är jag hemma igen. Helgen har varit blandad. fredagen var superfin och lördagen var mest seg. vi kom aldrig iväg till den där festen och satt bara hemma. Men det var lite skönt med, för jag var så galet trött. Träffade wille lite snabbt idag ialla fall och hade sen fina samtal med Tove i köket. det var fint och bra. Nu är jag hemma och är jävligt nöjd faktiskt. har moln i magen och en så JÄVLA bra plan. har äntligen kommit på vad jag vill göra med mitt liv. Det kommer bli så himla bra. åh. längtar. bäst. jag måste klara det.
ska snart sova, för imorgon är det dagis. Det kommer nya dagisbarn imorgon. lite kul ändå. Sitter och pratar med mica nu och planerar vår matsommar. så himla bäst det kommer bli. vi ska uppfinna så mycket bra hihi. hahahahahah älskar oss alltså.
nu ska jag prata klart med alla fina och sen sova.
godnatt :*

2 kommentarer:

michaela sa...

godnatt finaste tjejen. dröm om lite vitlökskeso och pizza nu <3<3<3<33

belle sa...

1) vill höra din plan
2) vill ha en fin helg med dig snart (1 + 2 kan inträffa samtidigt)
3) är inte lika buksjuk men är ändå & liksom lite & det är störigt
4) SAKNAR DIG