tisdag 3 maj 2011

ihp.


Idag hade vi zumba på vuxendagiset. det var ganska fint. En av mina kompisar var där ialla fall. Sen var jag och mamma på loppis. Hittade finaste harry potterväckarklockan. dog typ tusen gånger så himla fin den var. åh. mamma betalade den för att jag hjälpte henne så mycket. Himla snällt. Nu har vi tvättid, så jag gör inget speciellt. Sitter och övar lite teckenspråk. shit vad jag har glömt mycket och vad jag tecknar slarvigt! skärpning på torpet alltså. jobbintervjun är ialla fall på torsdag, så hinner repetera lite ialla fall.
Imorgon ska jag nog åka och leka hos kim lite. det blir fint. han är fin.
Lyssnar på Håkan och lipar lite inombords. Allt gör så ont. Men jag ska inte klaga. Livet är ändå okej.
Borde göra vuxendagisläxan också. ooorkar inte.
Har ialla fall bestämt att jag ska tatuera mig när jag får min skatteåterbäring. Blir nog håkantexten tror jag. så himla dödsfint.
ingen fin liten lax som vill göra om min bloggdesign lite? jag kan inte själv .____.
puss.

Inga kommentarer: