torsdag 19 maj 2011

hair

Har badat och ätit spagetti med alldeles för mycket vitlök. himla najs. Kvällen har varit seg och jag råkade somna lite innan. dräggel överallt hihi. nu ska jag nog sova. Alla mina favoritkillar är borta och jag blir ledsen. Jag behöver ju sällskap.
Men jag har tove ialla fall. vi ska leka i eslöv imorgon på eftermiddagen och sen åka till Malmö. Det kommer bli himla fint. jag saknar tove. vi har ju inte setts på en vecka eller så haha. nu står mamma och pratar om sin allergi medan jag försöker skriva det här. Därför kanske det verkar lite osammanhängande. Nu ska jag sova.
Godnatt gullbebisar.

2 kommentarer:

belle sa...

nästa veckar får vi pengar & då ska vi leka hiihoohihohihohihohioohiio rolitttttttttt. blir avundsjuk på towe. ju.

michaela sa...

heheheheh du vet vem du ska titta efter i eslöv va??? en speciell tjej som brukar hänga där med sin kompis ehehehe. som vi gillar? hoppas du fattar hihihihi

bäst med spagetti mmh! är också avundsjuk på tove. och belle som får träffa dig rätt snart ändå. vill också träffa dig. nu helst tack. bästa tjejen <3