söndag 22 maj 2011

hihihihiglade.

fniss och gos och bus.
Igår blev en himla bra kväll. Antons vänner kom hit och så drack vi vin och spelade ölspel. Planen var att alla skulle till retro, men det slutade med att bara jag och tove gick. Såklart kom inte tove in för att hon var för full haha, så vi fick gå hem igen. Men det var nog lika bra. När vi kom hem var alla fortfarande superpeppade och fina. vi gjorde massor med potatismos, drack vin och lyssnade på himla bra musik.
Idag har vi haft picknick på balkongen och lite sånt. var och lekte med anton och jonte på deras lunchrast. Jag och Tove har bestämde att vi också ska börja jobba på deras jobb. Även om det är ett kasst jobb så är det ändå bättre än Hässleholm och dagis. Då kommer jag ialla fall få umgås med finaste vännerna och bo i malmö igen. BÄST. Dessutom tjänar man så SJUKT mycket. kommer bli galet. Vi har bestämt att vi ska jobba hela sommaren och sen åka ut och resa i höst. det kommer bli så himla bra. är överpeppad. Ska bara vänta tills jag får mina skattepengar och sen ska vi börja jobba. Anders rum blir dessutom ledigt i augusti, så då ska jag få det. Orkar inte riktigt det lilla jag har nu. Just nu står tove i köket och mosar bönor till våra biffar. jag har städat köket och diskat. såna äkta hemmafruar. Åh jag är så himla glad och peppad. bäst verkligen. Det enda som suger är att jag inte kommer ha råd med cigg förrän på onsdag eller torsdag. Men jag funderar på att sluta kanske. Det har varit värsta supermys vädret med åska och regn hihi. så bra.
åh.
jag borde åka hem snart också. bläbläblä.
men snart bor jag här igen och det är bäst.
puss gullisar

2 kommentarer:

belle sa...

åååå å å åååååå å åå å åååå så fint! blir så glad!

michaela sa...

men du kommer väl hit och hälsar på mig något ändå????? :(((((