tisdag 24 maj 2011

house.

idag är en tråkig dag. jag är tråkig. allting är tråkigt. Är så galet trött att jag inte ens orkar bada. Har tittat på wallander och ätit lasange precis. Det åskar ute hihi. lite mysigt ändå.
Är så sjukt irriterad på vissa människor haha. orkar inte alltså. pratade med Julia på dagis idag med, hon har tydligen jobbat på det jobbet jag ska börja på. Hon sa att det var najs. så jag är ännu mer peppad nu. Idag har jag tittat på tusen avsnitt Schulman show och bara fnissat. bäst alltså.
Det borde bli fredag nu så jag får dricka vin med finisbelle och leka med alla bra barn i malmö.
BLÄ. orkar inte vara trött. är det okej att sova såhär tidigt?
pusse.

2 kommentarer:

michaela sa...

<3

belle sa...

ja fredag ja å höppas hoppas det går. för. min mage har ju som sagt örjat krångla igen & om jag måste fortsätta äta pencillin får jag inte dricka. ju. åå. men hoppas hoppas hoppas. annars blir det ju finisfikan på lördag med michaela & beata. ja? men ska försöka bli bättre så jag kan vina. vill ju vina. älskar att vina.