torsdag 12 maj 2011

kisslax.

Idag har jag äntligen tagit tag i att fixa en remiss till psyk. Älskar min dagisledare verkligen. hon är så himla fin och engagerad. Har mått så jävla kasst hela natten. sjukaste ångesten verkligen. jag orkar inte.
gick till dagis idag fast jag mådde sämst. kändes himla bra när jag kom dit. Min dagisledare ringde min soctant och krävde att hon skulle skicka en remiss för utredning och grejer. så himla bra. har skjutit upp det så himla länge. så nu är jag glad. dagis var fint som vanligt men nu har jag cpångest igen. jag orkar verkligen inte. jag vet inte var jag ska bli av. vill bara slita av mitt huvud. jävla skitliv alltså.

2 kommentarer:

michaela sa...

bästa tanten på ditt dagis ju. känner att jag älskar henne lite! skitbra att något händer snart. du ska vara glad och må bra, jag villvillvill det mest av allt. <3

belle sa...

MEN. duktig! älskar! blir så glad. du är ju bäst. vill slåss med din ångest. hatar. åååå hoppas det blir bra med psykilyk. klart det kommer. jajajajajaja ÅÅÅÅÅÅ. & på siesta raring, får jag stå & hänga med dig då? plz?